Lite dålig uppdatering.

Halloj på er alla läsare. Så, nu är jag tillbaka! Efter några veckor med jobb 7 dagar i streck och långa dagar i sol och regn har det äntligen blivit tid att skriva. Faktiskt missat att hålla på med datorn när man jobbar så mycket.. men nu tyckte jag det var på tiden:)
Vi ska ju iväg en sväng uppåt i landet på söndag. En veckas vandring i fjälltrakterna ska det bli. Men jag vet faktskt inte hur mycket pengar vi lagt ner på detta under. haha. mer än jag vill veta tror jag. Man ska ju ha allt ifrån ryggsäck till alla kläder i underställsmaterial till liten väder radio m.m. ush vilken packlista! men kul kommer det bli.:P

Nu har jag också kommit på, eller rättare sagt märkt att min digitalkamera är paj! Så nu dagarna innan semestern måste jag ju fixa det också! undra hur mycket det är kvar av lönen man fick förra veckan..:/ Men en kamera måste man ju ha.

Håll ut nu, snart kommer berättelsen om när jag drar mig upp på fjället i en 15 kg tung ryggsäck med skoskav och för kalla kläder. haha. hoppas på bilder också:)



Kommentarer
Postat av: Olof

Du ska veta att jag är avis på er som ska till fjälls! Hoppas ni får det bra!



Vill du låna en kamera? Säg bara till...

2008-08-07 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback