Efter ett ögonblick.

Känner bara att jag måste skriva av mig. Den lusten finns bara efter något underbart, något så himla vackert och bra. Precis sett Mamma Mia filmen, som ni förstår så gillade jag den. Hur kan låtar passa så bra in i livet utan att egentligen vara skrivna till något? Och hur bra kan egentligen en skådespelare vara..? Två timmar av hel förtrollning. haha, det här är ju sjukt. Tror aldrig jag sett en sådan film. Vill bara messa mamma så fort som möjligt och säga att filmen är ett måste! 

En mycket positiv sak jag upptäckte i filmen var att Pierce Brosnan kunde sjunga!! haha. jag har alltid sett honom som den snygga bond-mannen med pistol under kudden och olika brudar i varenda scen.. men här fick man se något annat av honom, kul att han var med där!:)

Så nu är det sängdags. Daniel sover i Huskvarna inatt, eftersom han börjar vid 6 imorgon.. så natten är ensam. Men då får man passa på att skriva lite här och lyssna på de fina låtarna från ABBA.:) 

-Något som man ofta glömmer att säga..
Något som aldrig kan sägas för ofta..
Jag älskar dig!






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback