En födelsedag i juli.

Jaha, så nu är man inte 20 längre då.. oj, känns ingen skillnad ju! men iallafall.. i lördags fyllde jag 21 och fick hur många grattis som helst under dagen. förlåt om ja inte svarade på allas sms, men tack ändå:D hade en fin helg, fast det var ju min jobb-helg så födelsedagsfikat fick bli på lunchen i personalrummet. gott med bulle till fikat. När jag kom hem efter jobbet drog jag och Daniel på restaurang och firade ännu mer. Åt faktiskt på Ztyle, aldrig varit inne där förut. Men mysigt och gott var det så troligen blir det återbesök om ett tag :) I söndags jobbade jag också.. men drog snabbt upp till mor & far, som precis kommit hem från New York och Florida, för att fira hemkomst och lite födelsedag med dom också. Grillning som vanligt när det är sol.:) 

Men nu sitter jag här och försöker fixa ihop något med resten av familjen. Himla vad jobbigt det är att vara en stor släkt på många olika ställen. Ett pusslande bara när man vill ha en födelsedagsfika!! Men men, vi får väll dela upp det som alltid.. ingen är ju någonsin ledig. Nästa helg jag inte har något inbokat är vecka 34, den 23 augusti. haha. bättre sent än aldrig.

Igår var det jobb igen, men kom ändå hem bra i tid så vi hann städa igenom lägenheten. Känns som det var några veckor sedan.. så det behövdes! Idag är jag faktiskt ledig hela dagen.. så måste börja läsa lite nu men sen blir det friskis. Mitt friskiskort går ut idag.. funderar på om jag ska köpa nytt årskort eller bara 10-kort. hm. 

Ha en fin vecka alla!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback