Semestervecka.

Idag är det måndag igen, dessutom semestervecka för min del :) Det känns att man inte varit igång hela dagarna på länge.. en vecka med heltidsjobb på A6 har varit helt sjukt jobbigt! haha. fjantigt egentligen, men jag kommer nog igång, ska bara ladda om lite:) På den lediga veckan blir det fisketur till Bunn utanför gränna och uppåt landet. mys alltså, sen blir det Göteborg och liseberg med Freddy och Emilia på Lördag. Där blir det shopping och åkband som gäller:P Ska väll också försöka komma igång med träningen igen.. insett att man inte alls är sugen på gym och svett när man kommer hem vid nio på kvällarna efter 10 timmars jobb... men förhoppningsvis är jag normal.

Förra veckan såg Jag, Malin, Linnea och hennes vän Frida "Sex and the city" på bio. Helt underbar film.. mycket skratt men också mycket tårar. 2 och en halv timme satt man och njöt, och ändå blev man förskräckt när den tog slut! då kan man kalla en film BRA!:)

Resten av familjen, eller iallafall mor, far och lillasyster är nu i New York. Åkte i tisdags och har ringt hem två gånger. Verkar ha det underbart där med värme och fin semester. Vill också utomlands..:/ Do ringde igårkväll vid 23 typ, precis innan vi somnat och sa att de nu kommit ner till Florida där denna veckan ska spenderas. Dom har hyrt bil och bilar utmed östkusten..verkar ju inget annat än kul:) Men dom är borta i 2 veckor till, så får se när dom hör av sig igen.

Nu blir det friskis och sol. ha de gött!

Älskar dig Daniel<3

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja det va mys med bio. Det får vi göra om snart tycker jag! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback