En lördag i juni.

Guuud vad trött jag är. Nu är jobbet över för idag, men jobbar ju imorgon också. Det var helt sjukt vad folk det är som handlar när det är 30 grader och sol ute. kö i kassan helatiden en lördag. ush, vad tänker folk!?

Iallafall, igår hade vi lite kalas för Danne, som fyllde 21 i måndags.. myysigt. hela släkten typ:) inte varje dag man träffar dom. bjöd på middag och cheesecake..:P blev super faktiskt. Men ikväll sitter jag hemma själv, Danne jobbar, kan vara rätt skönt också.. får bre ut sig i soffan, kolla på vilken film man vill;) hehe.

Men nu ska jag skriva klart citypuls texten som ska va i nästa nummer av Nöjesnytt. Sa att jag verkligen inte hinner mer nu, eftersom jag jobbar också så är det ont om tid för intervjuer och skrivande av artiklar, så detta numret fick det räcka med 1 :)

I onsdags var det sista kårkvällen också..det blev förfest i Munksjö parken med ett mysigt gäng, hade jättekul!:) Sen drog vi till Mia på tändsticksgränd för att hålla koll på kön in till kåren, som var ganska lång hela kvällen. Meen när vi väl kom in var det hur kul som helt.. till och med så kul att jag inte märkte att typ hela hälen blödde av skoskav. hahah!! fick gå barfota hela vägen hem, tur det bara är 7 kvarter från kåren:P hehe.

ha en fin helg nu alla, saknar redan alla som åkt hem! 

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha, att lyckas gå en hel kväll med blödande skavsår är inte dåligt. Ni måste ha haft enormt kul!:)

Postat av: Beatrice

hehe, ja. det blir väl en hel del fester nu för tiden? jag har hört att det ska va kul att gå på högskola. själv börjar jag på mullsjö folkhögskola i augusti:) det känns bra. innan dess hoppas jag på att ha hittat en lägenhet. söker för fullt nu!

javisst, vad kul! det var länge sedan jag såg dig nu. det är mycket som hänt på sistone. puss

2008-06-13 @ 18:38:07
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Beatrice

javisst, nästa vecka ska jag kunna:) no problems.

vi får höras genom telefon. puss

2008-06-15 @ 01:19:52
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback