En slappardag.

Nu är biljetterna bokade till "Sex and the city", till Tisdag. Ska bli mys att gå med Malin och Linnea på en sådan uppmärksammad film. Helt sjukt vad det har pratats om den sista veckan.. hoppas det är positivt. Har nämligen försökt hålla mig ifrån recensionerna, så jag själv får se den först:)

Nu har ännu en vecka gått på semestern och imorgon börjar heltidsjobbet! I torsdags var vi på BR ute och åt på piren, supergott och mysigt, kul också att vi var så många som kunde en torsdagskväll mitt på sommaren. Igår så var jag ute igen och åt, men på Twin City. Föräldrarna firade silverbröllop och bjöd alla oss syskon med flick och pojkvänner på en 3-rättersmiddag. kan säga att jag fortfarande är väldigt mätt!:D så himla gott där me! fast dyrare. haha.åt lamm.:P mums

Så idag är det en lugn dag, vaknade när Daniel gick till jobbet vid 7, men somnade om och vaknade igen vid 12.:/ shit tänkte jag: ska man inte få något gjort på hela dagen? så jag hoppade upp snabbt.. men la mig igen o läste tidningen. Då är det semester:D Men ikväll blir det en liten utflykt till Tabergs topp. Brorsans sambo är uppifrån Norrland och har aldrig sett det, så vi brukar få göra lite tripper runt om trakten. hehe. mycket trevligt. Så hoppas på att det inte regnar, eller är Taberg så litet att man ser under molnen?! hm. haha, får se.

Älskar dig!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback