Måndag.. igen.

Så snart är den första semestern över också. haft flera goa veckor efter allt slit under projektet. det tråkiga har väll varit att alla andra åkt härifrån och att Daniel jobbar jämt.. men men lugnt och skönt har det varit:)
Har haft en supergo midsommar också såklart. Hela familjen samlad hos mina föräldrar med färskpotatis och sill. hehe även om inte jag äter sill.. så är det ju faktiskt en tradition att se det på bordet:) Jag och syrran fick vår burkskinka och lax. haha. sura ungar vi är.:P Men sen åt man ju sig mätt igen på jordgubbar.. muuums. det bästa.

I lördags var vi på Visingsö och turistade.. även om det regnade lite så var det ju jättefint! inte varit där ute sedan jag gick i trean, på lågstadiet alltså... eller kanske någon snabbvisit hos vänner som bor där, men inget turistande:) så det var mycket fint. Fick passa på när brorsan och hans sambo var hemma från Göteborg och göra lite utflykter.
Sen fick jag jobba både igår söndag och idag på BR. Många sjuka nu, så det gäller att hoppa in även om man har semester.

Nu ska vi kolla på Arn, bara för att det handlar om de platserna på Visingsö. haha. historie-intresserad pojkvän man har. 

Ha det gött och ta det lugnt i solen! ?



Kommentarer
Postat av: Malin

det där med burkskinka, kan inte förstå hur man äter sånt :) Det är du och josse nr 2 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback