Midsommar, Ska det regna i år igen?!.

Nu är det nya vecka igen, fast helgen har varit väldigt seg egentligen. mycket jobb nu, som i och försig ger pengar, men är lite trööökigt ibland. hehe. Idag är det en lugn dag iallafall.. Daniel jobbar till halv 11 ikväll och jag har absolut inget inbokat. eller kanske skulle fika med en vän men får se hur det blir. Fast nu ösregnar det ckså, så det känns ändå skönt att få vara inne o bara ha sommarlov :)

Så i sommar, vad händer.. Vi ska till Norge i bil och vandra med ryggsäckar tillsammans med Vicke och Emil från Stockholm. Ska blir himla nice, hoppas på inget regn, tack. Håller på att leta upp tält och varma sovsäckar och allt man behöver.. svårt att veta förrens man är där i skogen tror jag. men vi får lita på dom på intersport, eller vad säger du anna :)? Dom borde ju kunna endel. hehe.
Annars blir det nog någon dag till Göteborg och Liseberg med Fredrik och Emilia, hoppas på det. Har en dag ledigt på helgen, så får passa på:) 

Nu känns det bara jobbigt att det är regn. Sommaren började ju så bra för några veckor sedan och på fredag är det midsommar... ska det regna i år igen?! Troligen, jag har inga större förhoppningar på utomhusfester längre i Sverige.. men om ett år så är vi i Cadiz i Spanien, då ska det inte regna!

Hoppas ni har det fint alla som är hemma, saknar er. Det har blivit väldigt tomt här i Jönköping utan er!!
Hör av er när ni närmar er "hem", så ses vi! 

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är "hemma" nu :) Vad ska du göra på midsommar?

2008-06-16 @ 19:19:09
Postat av: Beatrice

Sommaren verkar inbokad för din del.

Själv har jag absolut ingenting inbokat.

Har inte ens sommarjobb..



Oj, nej det nummret har jag inte.

0761-672344 - det är mitt nummer. :)



Vi hörs! Kramar

Postat av: Anna

Hej pussan! Låter som du har fått vila ut lite nu =) Bra det! Imorrn ska vi käka lunch i Jönköping på vägen ner, sen böir det malmö. Men snart ses vi! Kramkram, hälsa Danne

2008-06-17 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback